tirsdag 21. februar 2012

Ugle har inntatt heimen


Her har ugla plassert seg i kjøkken vindauget.



 I går var dukkeforeninga samla igjen....gildt som alltid. Me sydde ugle. Håndsaum. 
Ugla er designa av Tonia Gretschmann. Så det kan me ikkje ta æra for; men me sette vår eigen farge på ugla og pynta på ho etter eige ynskje. Alltid gildt å lage sin eigen vri:)


Me plukka fram ullfiltrestar,vatt og ståltråd og sette i gang. Ekstra gildt når me samlast slik og syr.



 Her har ugla flytta seg ut i gangen. Glei rett inn i lerketreet mitt som spirer no.



 Var litt meir betutta og pjuskete på sofebordet.



Våren er kommet i gangen....


 Eg kjem til sy fleire av dei....har allerede fått ynskje om eg kan sy til ei av jentene.  Så det dukkar nok opp fleire har på bloggen etterkvart.

Ha ein fin kveld!
Og takk for du ser innom bloggen og tusen takk for alle tilbakemeldinger eg får. Det varmar.

Klem 

4 kommentarer:

  1. Å du verda slik ein herlig skapning. Eg berre smelta. Den passer jo over alt, men kanksje best i lerketreet. Gleder meg til å sjå slektningane når dei dukkar opp.

    Ha ei fortsatt god veke!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  2. Så flott den var :) og passa jo perfekt i lerketreet :)
    Ha ei strålande dag !

    Klem Laila

    SvarSlett
  3. Åhhh den smeltar hjertet mitt..... like tussete som vanleg når det gjeld uglene....;o)

    Ha gode dagar!

    Solklem

    SvarSlett