søndag 6. oktober 2019

Innom syrommet i helga :))


 Sjå dei fantastisk fargane. Var litt innom syrommet i helga for å planlegge og nyte synet av desse fantastisk fine Tula pink stoffa. Etter planen skal eg på hyttehelg i sirdalen neste helg, eller rettere sagt "sy døgn".  Så få eg sjå kva vi får gjort. Kjem kanskje i gang med eit teppe ( les har mange halvferdig teppe som venter på quilting)



 Dette teppe av Tula pink er det planen vi skal sy.
Felles prosjekt er alltid jillt.


Bilde frå då ho var i Oslo i august.
Samme teppe som me skal sy!!!! Oppskrifta ligg gratis på sida til Tula pink


 Fortsatt i planlegging og leik. Viktig viktig og kjekt.


Beklager lenge sidan sist blogg.....har bare ikkje klart det. Har vore så mykje anna jillt og så har eg vore litt småsjuk ei tid.......høstforkjølse trur eg eg kaller det. Men no håper eg er igang igjen. Eit innlegg torsdag og eit til i dag.

Klem
Lila dør

1 kommentar:

  1. Hei, fint at du er tilbake! Ja, ofte er det så mye annet å prioritere... å bli syk er ikke det man liker best, nei, men godt du er bedre igjen!

    Ble glad da jeg fikk lese nye innlegg nå, en drøm på fjellet på denne årstiden synes jeg. Godt du har mulighet til slike turer!
    Her hos oss i sør tyskland er vi "velsignet" med mye gråvær den senere tiden i tillegg til all regn vi ventet på i sommer:-( Ingen gyllen oktober i sikte nei... kanskje den kommer i november?? Hehe... Innevær idag OG... deilig med vedovn og strikketøy da
    Ha en fin høst, fine turer og fortsatt god bedring! Setter veldig pris på alt du viser og skriver på din blog
    Klem fra Annette

    SvarSlett