onsdag 16. oktober 2019

Haustkrans


I dag laga eg meg ein haustkrans ved ytterdøra..... eg er så fasinert av desse fine fargane. 


 Aroniahekk



 Eg samla saman ein del blader på plantebenken min ute på terrassen i kveld. Kjekt å være ute med slikt arbeid. 


 Tredde bladene inn på ståltråd .



 Tilslutt knytte eg det saman som ein krans og pynta med hampetau før eg hang den opp ute ved døra. Sjølv om kransen vil tørke gir den fin effekt med fine fargar..... kanskje eg kan legge ut bilde seinare når den er tørka.



 Ha ei fin og kreativ veke!

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Så artig, og så enkelt!
    Dette kunne jeg tenkt meg å prøve jeg også!
    Nydelige høstfarger...

    Hilsen Inger G.

    SvarSlett
  2. Så fin bladkrans av høstblader! Ja, høstfargene er så vakre, og det er nesten synd det snart er over for denne gang! Klem Cathrine

    SvarSlett