torsdag 7. februar 2019

Loppisgenseren


Loppisgenseren er klar etter bare to-tre veker. Ikkje verst for meg som har så mange prosjekt på gang. Veldig kjekk å strikke ........kan anbefalast. Mønstrer og inspirasjon frå Pickles. Eg har brukt garn frå garnlageret.  Måtte bare kjøpe eit nøste (50gram). Det fleste garnnøstene er frå New York der eg var for 6 år sidan. Kjøpt på The Barn Company. Garnet heiter Zara plus merinowool superwash.


 Strikka på pinner 5,5. Følgte heilt mønsteret. Gg synest det var kjekt å kunne bruke garn frå lageret når til og med strikkefastheten stemte :))


 Ikkje mykje garn igjen etterpå ...


 Masse masse masse garnender å feste, veldig kjedelig arbeid.


Strikka til ei av mine håpefulle. Kjekt når det fell i smak. Her er den  tatt i bruk.

Eg trur den blir varm og goé i bruk.


 Brukte åtte ulike farger trur eg :). Totalt brukte eg 480 gr garn på genseren



Klem
 lilla dør

3 kommentarer:

  1. Fargerik og fin! Kjekt er det også at den ble godt mottatt og er i bruk!

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Yessssss.... herlig genser!
    Et av mine kommende prosjekter til å rydde litt i garnlageret��
    Klem fra Annette

    SvarSlett
  3. Hvilke farger prakt :-)) Herlig. Super genser du har strikket.
    Jeg liker fargene. Ja riktig, en vakker prosjekt med restegarn.
    Jeg må husker :-))) jeg har også mye garnlager...
    God søndagkveld. Klem fra Viola

    SvarSlett