søndag 17. februar 2019

Fleire snømen....heile 8 stykk til.


 Eg har i det siste hatt fleire snømannskurs og så har blitt ein del påbegynte prosjekt.  Men no i dag har eg rydda heilt opp i dei ufone. Sydd ferdig!!!! Har bestilling på nokre og resten kjem eg sette ut for salg etterkvart. Nett no står dei på kommoden i gangen.  Her er snømenn i alle fasongar og personligheter.


 Litt frostige



 Kanskje blir det fleire snømannkurs neste vinter, så eg har gøymt nokre til modeller.  Resten er klar for nye heimar.  Enten for salg eller som gåver!




 Har strikka skjerf og vottar til nokre av dei.



 Ullstoff, lin og fløyel har eg brukt til å sy desse snømannen av.


 Alltid jillt å sy og lage snømenn. Eg veit ikkje heilt kva det er som gjer det:))) 


Ha ei fin veke

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Du koser deg med hobbyen din, og det er det viktigste, synes jeg. Morsomme er de også, så du kan bare fortsette!

    Fortsatt fin tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. WOW så flotte snømenn du har laget. Samler på disse figurene og de er veldig fasinerende. Lekre

    SvarSlett