onsdag 9. august 2017

Fender strikk


Fyrste fender ferdig....... tatt i bruk 


Fekk ein goé ide ein kveld på bryggekanten. Kvifor ikkje strikke trekk til fenderen. Så neste dag var eg avstad og handla garn. Eg hadde hadde hatt garn heime men no var eg på ferie å måte starte med ein gong. Må ein så må ein. Valgte treskogarn. Håpar det er slitesterkt.


Blei til etter kvart. Strikka etter innfallsmetoden :)



Sjølvsagt måtte den være blåturkis og lilla. Måtte jo vise kven eigaren er:)



No har eg starta på fender nummer to..... nytt mønster. Kjekt dette ....inspirerande og jillt å sitte ved naustet og strikke og la minuttene bare rulle videre. Gode sommer minner!


Her er starten på fender nummer to. Ha goé veke fortsatt...

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Men for en lur ide! Med fisker på og allting :) Dette må jeg vise til mannen min!

    SvarSlett
  2. Kjempefine :-)
    Ingen som har så fine fender det er eg sikker på
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint kæ blir det neste du strikker på😊

    SvarSlett