mandag 19. august 2013

August = Solsikke


 Solsikke


Var eg ikkje heldig som fekk ein flott bukett med solsikker!
Tusen takk!

Buketten passa perfekt i Kählervasen min.
Vasen snopa eg i sommer då me var i Danmark og besøkte Kähler der :)
Det kan anbefalast ........fantastisk mykje fint.



Ha ei fin veke!
Eg har vist ikkje landa heilt etter sommerferien, safting og sylting, besøk etc har gjort at det kreative på syrommet og i strikkekorga ennå ventar. 
Men eg må snart starte sidan eg har lova ein del ferdig til måndeskiftet. Håper eg klarer halde det eg har lova.
Men det vart ikkje noko idag heller:)


Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Solsikker er så flotte! De smiler nesten mot en...!

    SvarSlett
  2. Nydelege blomar, i ei flott vase!
    Dei passar godt saman både i form og farge ;)

    Ha gode dagar!

    Solklem

    SvarSlett
  3. Mine solsikker gir heilt tydelig svar på at det ikkje har vore den heilt store sommaren. Lenge til dei er klar for å vise sin blomsterprakt. Nydelig vase til skjønne solsikker.

    KariLklem:)

    SvarSlett