fredag 25. januar 2013

Goé start på helg:)


 Nydelige rosa/lilla roser på bordet:). 


 Si det med blomar heiter det...........





I postenkassen låg det både bladet LevLandlig og ei strikkebok. Kan nesten ikkje bli bedre:). I LevLandlig var det ein reportasje frå Anda på Jæren. Så no er det å finne kaffikoppen og litt garn:).
 Ellers har eg vore av stad å kjøpt meir ribb. Kanskje blir det produsert ein eller to genserar i helga.
 Gler meg til ei kreativ og roleg helg i heimen. Lade batteria.


Mykje flotte strikkeoppskrifter og inspirsjon. Bare synd at eg allerede har mange påbegynte strikkeprosjekt. 

Ha ein fin og goé fredagskveld.
(eg gler meg til helg)

Klem
Lilla dør

5 kommentarer:

  1. Goe helg og kos deg med sytøyet ......
    Klemmmm gko

    SvarSlett
  2. Herlig med roser og jeg fikk også blader i posten
    Fin strikkebok også.
    Ønsker deg en fin helg og så håper jeg å se deg på quiltemøte onsdag i neste måned :)) jeg har planer om å gå da :))
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Flotte roser, kos deg med blad og bok :)
    God helg ;)
    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Nyt rosene og kos deg med spennende lesestoff, riktig god helg:)
    (Genseren ser lekker ut)

    SvarSlett
  5. Herlige roser. Er veldig koselig å ha friske blomster
    på bordet i helga. Ellers også forresten.
    Jeg les Ribbe, og ble veldig forvirret da jeg les fortsettelsen.hehe
    Forstod etterhvert. Les og litt lenger ned i innleggene og ser at du
    har sydd flere gensere at dette. Ser veldig gode ut.
    Heldige dere som kan se tegn til vår i hagen. Her er det en del snø,
    og mer er det meldt. Må nok en tur til Jæren i løpet av etpar måneder
    å oppleve våren der.Er bare så kjedelig å komme tilbake hit med
    kanskje en halv meter med snø. Men litt godt med bar bakke noen dager likevel
    Ha en herlig søndag :)

    SvarSlett