mandag 21. januar 2013

Genser av ribb


Eg har sydd meg to genserar av ribb som eg har kjøpt hjå Lisi Design på Jærhagen. Ho har kjempe mange flotte farger i ein goé kvalitet. Til bare kr 49.- pr meter. Brukte mønster til Ottobre. Sydd på overlocken. 



 Prøvde meg på to typer beleggsying i halsen men eg likte absolutt best den på den lyse genseren. Eg kjem nok til bruke den på den neste genseren.





Ha fin veke vidare. Jillt vist dokke som er innom legger igjen eit lite livsteikn. Det varmar og gir inspirasjon.

Klem Lilladør

15 kommentarer:

  1. Hei,

    Fine begge to, såg gode og mjuke ut :)

    Hege

    SvarSlett
  2. Så fine dei var Kari. Enig med deg når det gjeld hals:)
    Ha ei fin veke

    SvarSlett
  3. De ble fine :) Så kjekt det må være å kunne sy sånt selv :)

    SvarSlett
  4. Åååå, de ble fine! Jeg har ikke overlock så slike klarer jeg ikke å få til, dessverre.

    SvarSlett
  5. Hei! Så fin blogg du har! Gensrene dine var veldig fine, herlige hverdagsgensre. :) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! :)

    SvarSlett
  6. Åååååå så fine. Flotte farger
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefine! :) Snx! Mvh Marita

    SvarSlett
  8. Kjempefine gensere, og mønsteret ser så kledelig ut.
    Det er gøy å sy med overlock, stingene blir helt proffe:)

    Tusen takk for hyggelige ord på bloggen.
    Klem til deg også:)

    SvarSlett
  9. Nydelige og så flott du har sydd. Ser jo heilt perfekt ut.
    KariLklem:)

    SvarSlett
  10. Så fine :-) Hvilken overlock er det du har?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, eg ska kjøpa meg en i løpet av våren og er nå i sonderingsmodus :-)

      Slett
  11. Fine gensere i fine (vår)farger :)

    SvarSlett
  12. Så flotte! Får eg komma på kurs?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja:) og du kan låne mønsteret. Kjempe enkle å sy. klem

      Slett