lørdag 16. juni 2012

I det romantiske hjørnet igjen


 Eg  hadde 1 meter rosestoff frå Åhlens....kva kan eg få ut av det ?????


 Det vart to puter ( ei stor 70 x 50 og ei lita 30 x40 ) til terrasssen i sittegruppa der. I tillegg fekk eg nok til eit sommernett. Ganske fornøyd med alt eg fekk av den meteren:))))


Klar for handletur, strandtur eller ut med stikketøyet! 



 Fora nettet med stoff i djup rosalilla farge og sydde på eit breitt bendelbånd til hank på nettet, Det var ikkje ein cm igjen av stoffet, ein go´e følelse.








3 kommentarer:

  1. så flott det stoffet var ...og kjekt å få så mye utav det :)
    Nydelige fine roser

    ha forsatt en fin helg

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Hei. Du fikk sannelig mye fint ut av den meteren. Lurer på en ting: Skal på dagstur til Stavanger (m.fly). Vet du om det er noen hobbybutikker der? Du bor vel i nærheten om jeg ikke tar helt feil?? Hilsen Siri

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig stoff :)
    Ha ein god søndag!
    Klem Laila

    SvarSlett