fredag 29. juni 2012

Flott veke...snart klar for ferie


 Har hatt ei flott veke med mykje gildt. Fått lada batteria. Vore mykje ute, ganske brukande ver det likar Lilla dør.  Det å sitt i godstolen på terrassen og nyte ettermiddagskaffien ved eit blomsrende klemastis er ikkje så verst.:))))


 Gubben les seg opp til ferieturen. 


 Litt feiring har det vore, nokon har fylt år!!!!


  Nye øyredopper har eg fått!   Snella & Petronella


Fått ete middag ute kvar deg! = sommar





 Har førebudd meg på sommerarbeid. Kan ikkje reise på ferie utan at syarbeid og strikketøy blir med. Så får vi sjå kva som blir gjort.




Go´e helg
Kjekt du var innom bloggen og ekstra gildt når du legg igjen eit livstegn:)

Klem Lilla dør

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vell overstått. Ut i fra gavene så regner jeg med at det er deg ;)
    Ferietid er toppen.
    God helg :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  2. Det så ut som en herlig feiring :o) Er det ikke deilig å kunne spise ute og bare kose seg? Været vi har for tiden er jo helt utrolig. Greit med håndsøm på ferie, jeg må nok forberede meg litt jeg og :o) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Den blå klematisen var praktfull. Kjekt med håndarbeid på ferie. Jeg har både hekletøy og støy med meg. Ha en fin ferietur. D

    SvarSlett
  4. Flotte blomer og broderi i duken på bordet.Eg såg ikke strikketøyet du skulle ha med på ferie. MR.

    SvarSlett