onsdag 20. juni 2012

Gjesterommet er klart for dei fyrste sommergjestene :)




Fekk hengt opp sommergardinene der. Desse har mormor sydd ein gong. Er veldig stolt av dei. Nydelig handarbeid. 


 Nydelig broderi kan eg med frimodighet seia. Sydd på tett bomullsstoff og truleg brodert med perlegarn.































No gler eg meg til besøk i morgon. Fint viss gjestene tar med seg heklenål nr. 2 eller og 2,5. Har ein ideog har garn til prosjektet.



Ellers reknar eg med at eg får broderikurs ihelga. Har fettfarger, nål og tråd:)
De skal få rapport om kva me fekk til:)
Reknar med litt shopping og :))))

klem
Lilla dør





3 kommentarer:

  1. Eg gler meg og skal ha med heklekrok.
    Det blir spennande å sjå kva planar du har!

    Vi skal nok rekke ein god del, det trur eg nok......;o)

    Vi snakkast om litt.

    Solklem

    SvarSlett
  2. Fantastisk flotte gardin.Mormor hadde vert stolt visst ho hadde sett at du hadde brukt dei på din kreative måte.MR

    SvarSlett
  3. Eg og gler meg og tar med heklekrok , blir spennande :) Ikkje så mange timane før vi sjåast !
    Klem Laila

    SvarSlett