tirsdag 17. januar 2012

Små vesker


 Strikka åttebladrose (norsk mønster) på strikkemaskina.  Sydde det til ei lita veske, sydde i glidelås. Eg falt for oker gul farge på glidelåseen. Inni veska valde eg gammalt småblomstrete stoff.  



 Fann ein rest av eit linstykke eg hadde strikka tidlegare på strikkemaskina, i fangmønster.  Det ønskte ei av jentene at eg laga ei lita veske av.
 Begge veskene er fora med bomullsstoff for at dei skal vere til stødige og robuste i bruk:)


Fangmønster



Klar til bruk.
Gildt med slike små vesker til å ha ting og tang i.  Og det er kjekt å lage dei. Så det kjem vel fleire av denne varianten.

2 kommentarer:

  1. Så flotte punger/vesker du har strikket. ser at du har tenkt noen som bruk som matpakke. Det var skikkelig kreativt... :O)

    Likte veldig godt hvordan du hadde pyntet den gule halsen din også... :O)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    So koseleg at du stakk innom og la att ein kommentar hjå meg.
    Er alltid kjekt når nokon nye "dukkar opp".
    Ser du driv med både strikking og anna......
    Kjem innom att, eg......

    SvarSlett