torsdag 7. april 2011

Lappeteppe

Nytt slumreteppe på gang ...... har til mål å få det ferdig til påske! Reknar med flott dager på terrassen og ved sjøen for å koke egg då. Då kan det vera gildt med eit påsketeppe:)


 Inspirasjonskilden er ein serviett eg fekk hjå ei venninne då ho var innom på besøk. Som dokke ser har eg valgt einsfarga stoff, til bakstykke skal eg ha okergult tenkte eg. Litt usikker på om eg vil frihåndsquilte mønster på det elller rute det opp når eg skal quilte det.......... Skal legge det ut på bloggen når eg er ferdig med teppet.

m

2 kommentarer:

  1. Dette blir spennande! Gleder meg til å sjå meir.
    Nydlege fargar!

    Ha gode kreative dagar!

    Solklem

    SvarSlett
  2. Hei. Så flott blogg du har :-) Likte fargene i teppet ditt samtidig at du lager skisser over hva du skal lage, jeg er nok ikke like strukturert. Se hva jeg har laget, har akkurat begynnt å blogge:-) Mvh Janse

    SvarSlett