tirsdag 8. mars 2022

Gløymde strikkekorga


Denne stod igjen heime då eg drog på vinterferie, sjølvsagt hadde eg bilstrikke pluss pluss.Her  er garnet til å gjere ferdig novicegenserten til barnebarn i bris. Andre påbegynte arbeid men  det springe vel ikke i fra meg..... det venter nok på meg :)))))


Strikka så langt eg kom på bilturen


Bilstrikk nr2.  Maj genseren til Rimmen design.


Innom husfliden i Bergen ...starta på påskestrikk eller påskesnop. kanskje kjem det i påskeegga.


Innom Hillesvåg og men der vart det lite handel (godt var det). Eg hadde med meg ein del stoff i  ulike kvaliteter, så får sjå kva eg for gjort. Viktigast er kanskje at eg har muligheter. 

 

Eg synet det kjekt å samle garn/stoff posane i korger eller slik som i dette trauet. Det gir inspirasjon bare å sjå på fargane og dei ulike kvalitetane....gleder meg til å bruke det. Og så er det jo fin pynt.

Keem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar