søndag 17. januar 2021

Krabbeteppe pluss pluss:)


Sydd eit krabbeteppe til  dei nye guttebarnebarna... starta på det i haust før dei var kommet til verden. Så kom jula og plutselig var det på høg tid gjere dei ferdige. Vart ferdig med det eine no i helga. Det andre er like om hjørnet. Sydd dei fra stofflageret. I dette teppe er det lin, libertystoff og det gode gamle bamsestoffet som eg sydd av når mine barn var små......
.

Kvadrata er skorne i 4 x 4 inch.
Lukkekanten sydde eg av linstoffrestane. Klarte akkurat å nå rundt....


Litt pynt og informasjon er viktig



Eg vatterte det med ullvatt, brukt dobbelt vatt slik det vart mjukt og varmt......kan være inspirert av kulden vi har no:)). Til bakstykke brukte eg Debbi MummS stoff Noas Ark i fin himmelblå farge. Eg var stor fan av Mums the word. Dette stoffet er virkelig fra stofflageret med lang modningstid. 


Bakstykkestoffet



Av resten av libertystoffet med små bilar laga eg to mapper/poser med glidelås til å ha ting og tang i. Eller/og leiker etterkvart.





Eit dagens tips.; 
Eg rulla krabbeteppe saman og putta det inn i tricotpose( slik som er rundt strekklakenen når ein kjøpe dei). praktisk og godt når ein tar med seg teppet når ein er ute eller/og på besøk,



 Tatt i bruk med ein gong......



Klem bestemor


3 kommentarer:

  1. Gratulerer til søt prinsen. En veldig vakkert teppe du har å sydd.
    God ide med vesken.
    Vennlig hilsen til deg... kos deg.

    SvarSlett
  2. så fine ting du har sydd til gullet!

    SvarSlett
  3. For et nydelig arbeid! Er nesten litt misunnelig på dere som er så flinke til å sy. Jeg, som er datter av to skreddere, hadde jo mulighet til å lære, men gjorde jeg det? Nei, søm var arbeid, men strikking var hobby, og slik ble det.
    Men jeg har jo stor glede av strikkinga da. Gratulerer med den lille!

    Klem

    SvarSlett