fredag 1. januar 2021

Godt nyttår


Godt nyttår og takk for det gamle.
Tusen takk for kommentarer, det varmar. Kjekt at dokke legge igjen eit livstegn når dokke er innom bloggen...... det gir inspirasjon. sjølv om det viktigaste for meg er å dokumentere det eg gjere i  min lille kreative verden og på håndarbeidsfronten :)). I tillegg gjere det det lett for meg å dele det med mamma som bur eit stykke unna meg, men er god på iPaden og fangar fort opp nye blogg- og instragraminnlegg  (#karialise). Det er bra!!!

Totalt har det vore innom 598 590 på bloggen på desse 10 åra eg har blogga! Eg er imponert og takksam.


Deler nokre romjulsbilder fra
 #verdasjillastehytte






1. nyttårsdag,  minus 1 grad og tynt slør med is på sjøen og nydelig blåtone på sjø og fjell.

GODT NYTTÅR!

Gler meg....

Klem
Lilla dør

 




2 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Gleder meg til å følge deg videre i det nye året! Har store forhåpninger til vaksinen og tror vi går mot lysere tider på flere områder. Vi må bare holde ut litt til.....

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg og. Kjekt å sjå alt det fine som du lagar.

    SvarSlett