onsdag 27. november 2019

Kransar del 2 og stadig meir jule/adventstemning


Var på skogstur og fant små juletre i i veikanten. Redda dei før Vegvesenet klipper dei :)) Liker godt desse fine små granvariantane. Eg vasker røttene godt og har dei i vaser. Desse her står på steinplata på hyttekjøkkenet ennå....kanskje blir dei med sørover etterkvart.





Litt pynt er kommet på ein av kransene.....denne har allerede fått ny eigar.


litt detajbilder fra pynten


kongler, dompappar og greine med røde bær.


Litt av produksjonen .... eg har lova bort nokre og  resten vil eg pynte med her på hytta og/eller heime på Jæren. I år blir det delt jul, litt her og litt der....


Klem 
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Flotte kranser! Skulle ønske jeg hadde tilgang til einer som jeg hadde de årene jeg bodde i Norge... De stikker noe innmari ja, men duften...nyyydelig!
    Så her tar jeg det som finnes, helt greit det også, og pent blir det også som regel. Men tenker på de fine einerkvister hver jul faktisk! Herlige nisser har du også! Kose deg i adventstiden!
    Klem fra.Annette

    SvarSlett