søndag 10. november 2019

Dåpskjole til dokka til barnebarnet mitt :)



Eg sydde dåpskjole til barnebarnet si dokke/baby etter innfallsmetoden. Det vil sei at eg hadde eit babybornmønster på bærestykket og armane.  Eg sydde det fyrst så klipte stakken av resten. Eg sydde den av ein kortarma bluse eg har hatt. Hadde ein del blonderester som kom til sin rett på kjolen.  Etter ein runde med omovatn då det var gamle blonder eg brukte.




 Detalj fra bærestykket. Eg knytte ei stor silkesløyfe som eg sydd framme på kjolen då det var lettare for dukkemora og kle på då.




 Her henger både kjolen til dåpsbarnet Rut og dokka sin dåpskjole klar til bruk. Me hadde barnedåp sist helg.

 Oldemor Ruth broderte dåpsbarnet sin kjole i engelsk broderi då barnefaren vart døypt for ca tredve år sidan.




Her er dokkekjolen vel i bruk av dukkemora på 2 år. Klar for systra si sin dåpsdag.

Klem
Bestemor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar