søndag 16. desember 2018

Lagekveld i hagehytta


 Sist mandag hadde eg lagekveld i hagehytta.... ein tradisjon eg hatt nokre år. 



I pose til kvar med materiala dei treng for kveldens aktiviteter





Kransane stod me ute og bandt på stålringen... ein kald desemberkveld... litt hjelpte det med bålpanne og varme kler :))))



 Min kristtorn krans med dompappar


 Fyrst laga me krans med dompappar i ull


 Gubben laga juletapas til oss. Knallgod. Her medisterboller med fiken og julekrydder


Julepølse med rødbetsalat og sennep.



Dadler med bacon og eple


Sildesalat



 Ein av kransene som vart laga


 Tilslutt hekla me kvar vår flaskenisse med personlighet..... flinke damer


 Kveldens produksjon


Mine tre flaskenisser

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kveld som alltid hos dere:-)))
    Ha en riktig fin jul. Juleklem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Såg veldig kjekt ut, Kari. Eg ser eg gjekk glipp av noko stort. Eg håpar eg får komme neste pr������ Helsing Tone

    SvarSlett