søndag 21. oktober 2018

Bamsegenseren



Eg har strikka bamsegenseren til Petiteknit. Strikka den i størrelse 1-2 år.
 Eg brukte klumpelompe garnet spøt. Garnet Spøt ( Sandnes garn) er ei blanding av alpakka og merinoull, forsterka med nylon for eit slitesterkt men mjukt resultat.
Den gammalrosa fargen kjem litt dårleg fram her på nokre av bilda på dette blogginnlegget ser eg.


Eg broderte snute på den




Så laga eg ein lik til dokka til bestemorgullet og. Brukte då genseren som står i dukke heftet til petitiknit.



Eg likte å strikke den.  Starta oppe med halsen. Det blir nok flere genserar etter den oppskrifta.



Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Dette blir nok en favoritt-genser. God fasong på den! Og maken til dokka gjør nok susen! Kjekt å finne ei oppskrift som kan brukes flere ganger. Lykke til med neste prosjekt!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin. Blir nok en stolt prinsesse som får genser til både seg og dukken :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig... så søt. Fantastisk idee med genser for to :-))) Gleden for dukkenmamma.
    Hilsen til deg til Verdalen.
    OnsdagKLEM fra Viola

    SvarSlett