mandag 17. september 2018

Selbuvott utstlling


Norsk folkemuseum på Bygdøy. Sist fredag var eg på utstilling der eg mellom anna såg ei utstilling der dei hadde samla mykje selbuvotter.



Alle votter som er med i denne tjukke boka var samla.... Kjempekjekk utstilling saman med ei av mine håpefulle, som også er biten av strikkegleden. Det varmar jo eit morshjerte bare det.


Flott utstilt var det og.







Ein kjempevott...kunne kanskje ha brukt den til sovepose.



Dei fleste var i svart og kvit, men litt fargar var der og



nokre av dei eldste 


I tillegg hadde dei litt anna strikkehistorie utstilt


Flott plass med mykje norsk historie samla.... kan anbefallast ved eit Oslo besøk.


Kanskje eg kan ynskje meg denne boka....mønstra virka litt store kanskje.

Klem
Lilla dør på storbytur

1 kommentar:

  1. Ser for meg at dere koste dere! Norsk kunsthåmdverks-historie på sitt beste! Eia var jeg der! Alle må jo ha minst ett par selbuvotter, og det er fint at det er mange mønster å velge i. God vottestrikk denne høsten også!

    Klem

    SvarSlett