onsdag 19. september 2018

Høstutstillingen ...Statens 131. kunstutstilling i Kunstnernes hus.


Måtte bare snope med meg nett som minne...også er det jo litt i tida med tøynett. Var så heldig å få med meg høstutstillinga i Kunstnernes hus sist helg i Oslo. Kjempe kjekk utstiling, sjølv om ikkje alt var like lett å forstå var  det jo artig å sjå.  Eg er heldig då dei fleste i familien liker "slikt". Så eg såg det saman med gubben og nokre av mine håpefulle, det gjorde det endå kjekkare.


Har med nokre små glimt frå utstillinga


Maskinbroderi på gamal duk


Tekstilverk der dei har brukt jord,sand,kull og leire til få fram motiv. Kjempestort arbeid



Filting....fantstisk flott arbeid


Kunst i brunost.
Ikkje vanskelig å sjå kven det er


Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar