torsdag 25. januar 2018

Januardagar


Har  fått meg journal til garnrekneskapet mitt :)...litt usikker om eg klarer å utføre dette men får no prøve. Sjå og få oversikt over det eg strikkar og heklar. I grunnen hadde eg tenkt å sy og brodere med symaskinen no i januar mnd....men det har vorte lite så langt. Men g har ennå litt tid igjen av januar då eg har prøvetid på versjon 8  av broderiprogrammet.

 Varm sjokolade og strikk er ikkje feil på kalde januardager.


 Ferdig med eit par ullsokker eg strikka med dei nye strikkepinnane :)
Me har vore heldige og hatt nokre slike fine januardager innimellom regn- og stormdager... Godt ver til håndarbeid og sofaliv.....



Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. God ide! Jeg noterer alt jeg strikker i ei bok med stive permer. Kjekt å slå opp i seinere. Lykke til! Det går i sokkestrikk her også. Det er det alltid behov for.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hallo igjen!
    Ingen dum ide å holde litt regnskap over det man driver med!
    Jeg skrev akkurat en kommentar til innlegget ditt fra den 29 des, .... ikke alltid man går tilbake på sine egne innlegg, - så jeg "hinter" litt her.

    Ønsker deg en god helg!
    Inger G.

    SvarSlett