mandag 23. januar 2017

Kjekt med late fridager som i går.


 Foruten at eg rydda meg inn på syrommet vart det tid til litt strikk og ikkje minst ein tur ut å gå. Samle skritt og energi.


Denne er strikka frå garnlageret :) dobbelt garn Duett. Skal bare strikke siste delen og så montere det. Kjem bilde etterkvart.


 Søndagstur rundt Melsvatnet .... ikkje mykje som minner om vinter midt i januar. 





 Bananbrød med havremjøl og honning. Knallgod og sunn kaffimat. Passa perfekt når ein hadde liggane nokre godt modne bananer. Eg hadde ikkje laga det før men det vert nok ikkje siste gongen. Fann oppskrifta på nettet.


Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Denne vinteren er ikke etter mitt hode heller. Ønsker meg snø og skiføre som er normalt på denne tida av året. Er spent på hva du strikker. Kanin/hare? Annerledes kaffemat er sikkert kjekt nå etter alle julekakene.

    Ønsker deg en fin tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tur ut i naturen er alltid deilig, selv om det burde vært skiføre på denne tiden av året. Det brødet ditt hørtes veldig godt ut:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett