torsdag 24. november 2016

Adventsførebuing


 Me måtte lage ny søyle på trappa i bjørk. Fann diverse greiner i hagen.  Jillt arbeid no i adventstida. Kjekt og stemningsfullt med lys i denne førjulastida.




 Roser som blomastrar i hagen fortsatt





 Forsatt litt pynt og miljø på terrassen,  klar til å nyte ein kopp sjokolade eller kaffi. Det liker me.



 Denne kransen har eg visst før den snopa eg på Voll juletregard sist helg i flott einer.
No heng den ved inngangsdøra.



Hadde med nokre slike små furuer med rot frå Skorane då me var oppe sist. Desse synest eg er dekorative og fine no i adventstida.
Men fyrst er det juletur til Stuttgart i ettermiddag

Adventshelsing
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Så koselig du har laga det Kari ..... flinke er du ....
    Klem

    SvarSlett
  2. så fint det blir med naturmateriale! Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  3. Så koselig med pynt ute! Vi har utejuletre på rot, og det er deilig å tenke på at det tåler ei vindkule eller to. Det er merkelig at her som det blåser forholdsvis lite, finner jeg igjen utepynten langt ute på jordet hvert år. Det er vel "kake-linna" som slår til, og med den følger det gjerne vind. Ønsker meg mer snø....

    Riktig god førjul fra Ingunn

    SvarSlett