tirsdag 25. august 2015

Ny genser til gubben


Eg kjøpte garnet av Ullrommet!  Håndspunne av Ullrommet.  Fantastisk fine fargesjatteringar. Fargen er fargen på ulla på sauen. 

se instragram:   Ullrommet 
sjå meir på bloggen hennes  se her










Har vore eit bilstrikk og feriestrikk :)


Dette er blitt eit varemerke på det eg strikkar til min kjære gubbe :) Det har blitt nokre plagg etterkvart. 


Eg strikka rullekant oppe i staden for brot med to rette og to vrange som eg har på armane og nede på genseren.
Eg strikka genseren på pinner nr 5,5.


No held eg på å strikke laus hals til kalde dager.



klem
Lilla dør

8 kommentarer:

  1. Så fin, Kari . Nydeleg strikka😊

    SvarSlett
  2. Tenker denne faller i smak hos mannen din! Skikkelig fin herre-genser!
    Du må ta bilde av han med genseren på.
    Spennende garn! Må kikke mer på det.

    God natt fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så flott gensar, og nydeleg sjølvspunne garn :) Det er så kjekt å strikka av slikt garn.

    SvarSlett
  4. Det ble riktig en røff genser det.
    klemz

    SvarSlett