torsdag 20. august 2015

Ny bok og mange lyster


Kom over denne boka i går......måtte bare kjøpe den. Eg trur den er heilt ny. 


Bare ved lese om forfatteren og om plantefarging bak på boka vart eg gira :))))
Måtte finne fram fargeprøvene mine som eg laga på Jølster Heimyrkesskule for maaaaaange år sidan. Hundrevis av fargeprøver og oppskrift:)


 mine prøver (litt av dei)




 fortsatt litt av mine fargeprøver




 Permen er heilt full


 Så no håper eg eg kan ta opp igjen gamal lærdom. Dette må bli kjært prosjekt på hytta saman med mine håpefull som også liker slikt


 Boka viser litt av mulighetene 


Tenk å stå ute rund grua og farge flott garn........

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge med på dette prosjektet. Nydelige farger på prøvene dine, og jammen har de holdt seg godt.

    Lykke til og god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så morosamt😊 denne boka kjøpte eg på fredag, og på laurdag hausta eg rabarbraen. Nydeleg saft av stelkene og fine fargar av blada. Skal leggja ut bilete på Instagram. Dette må du prøva😊

    SvarSlett