søndag 10. mai 2015

Greit med helg og:)



 Pion er ein av mine favorittar ....eg var heldig å få meg ein bukett med pioner i helga frå gubben:). 



 Se den kule potteplanten eg kom over hjå Blomst på Sandnes. Begonia polka pot er det kule namnet.....
Den måtte eg bare ha...... kupp igjen spør du meg. Ellers må eg avsløre at eg har vore innom kafe denne helga og.


Rå kul



 Eg snopa eit fint blad i helga med mykje sommer inspirasjon....plante guide, matoppskrifter etc. Fint lesestoff i sofaen på terrassen under teppe der eg venter på meir sol og varme.


Litt av innhaldet



 Oppskrifter på sommarsyltetøy. Eg måtte sjekke min rabarbra. I år kjem den i allefall opp igjen. 
kanskje litt syltetøy eller ein pai.......kanskje blir avlinga litt større. 
Akkurat som at rabarbra ikkje trivst hjå meg.



 Godt med sønddag ettermiddag.


 Drømmer om drivhus eller /og oppussing av gamle skatter


 Eg kunne ha trivst her med utsikt over jærlandskapet og solnedganger uten at ein blåste av.
Det er lov å drømme...... har plassen men ikkje drivhuset.


 Nytt strikk på pinnen og impuls strikk:)


 Håndmalt dansk merino. 




Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Hvor har du kjøpt det bladet? Skulle gjerne hatt den plantelista ;-) Når det gjelder rabarbraen så vil den ha mye gjødsel. Du kan prøve med en pose kukompost og se om det hjelper. På gardene stod alltid den fineste rabarbraen ved gjødselkjelleren eller ved utedoen ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bok og media på Sandnes kjøpte eg både bladet og boka :). Men har sett bladet på Handelslaget på Klepp.

      Slett
  2. Artig med den prikkete planta, aldri sett før ......ja eit slikt drivhus kunne jo kven som helst trivast i/med....... ha ei god kreativ veke :-) Klem

    SvarSlett