lørdag 9. mai 2015

Eg som ikkje skulle kjøpe meir garn


 Eg skulle bare innom Idestova på Bryne ein tur, men det enda med meir garn i lageret mitt. Ser ut til at eg kan motstå alt anna enn fristelser:). Dette fine Rowan baby Alpaca .
 Anny solgt det til halvpris pga flytting til ny butikklokaler seinere i månden. Det blir nok bra.


Se den fine fargen.....ho hadde ikkje meir av den må nok mikse det med noko anna garn.


Også den fine Turkise/blågrønne fargen ..........


Ha ei fin helg:)

Klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Nydelige farger ! Eg likte nok best den blågrønne .... Klem

    SvarSlett
  2. Så klart du måtte kjøpe garn! Jeg hadde heller ikke gått fra dette nydelige garnet.
    Det finnes større synder i verden enn garnkjøp. Så mange timers glede til halv pris!

    Fortsatt god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Er spent på hva det blir av det rosa garnet. jeg falt for det.
    Klem

    SvarSlett