mandag 2. mars 2015

Esslingen på lørdag på strikkekafé.......fantastisk




 Denne strikkebutikken som ligg i Esslingen har eit fantastisk flott konsept spør du meg. Selger garn, oppskrifter etc.  I tillegg har dei kafe der ein kan kjøpe ulike typar kaffi, te og vin. Kan det bli bedre.
Eg var der på lørdag, sjølv om det var fleire sitte grupper var det trongt om plassen..... tenk for ein flott sosial arena der ein i tilegg kan sjå og kjøpe garn.
Som dokke ser  har eg vore heldig og vore på venninnetur til Tyskland igjen......heldige meg som har ei venninne som har leilighet der. Blir nok ikkje siste tur heller.


 Massssssse flott garn var der og, 
både tysk garn, japansk garn og andre ulike garn hadde dei. Skulle snart selge Norsk garn og:)



 Her kunne du studere og finne ut kva du ville starte på saman med ein kaffikopp og gode venner.


 Her  er det nye hekleprosjektet til mitt fantastisk reisefølge og venninne.


 Masse fristelser


 masse inspirasjon







 I gata bort mot togstasjonen var det pynta med ulike strikk og hekl på søylene.




 Denne lille fangsten vart det på meg denne gongen:) Hadde bestemt meg for at eg skal prøve å strikke ned litt på lageret mitt.
Men eg måtte bare ha desse vårlege og fine strikkepinnane...utstyret må jo være i orden.



 Litt nye mønster vart det og. Her står oppskriftene både på engelsk og tysk.


Dette vart som sagt min garnfangst på denne turen, i tillegg til gult garn som eg allerede har hekla noko av. Det kjem i eit anna innlegg seinare i veka truleg.

Ha ei fin vårveke
Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Skjønner godt det går an å hente inspirason og kose seg i slike omgivelser!
    Så heldig du er!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett