søndag 15. mars 2015

Endeleg livstegn igjen



 Det å starte lørdags morgon med lang og go´e frokost.... for så gå ut på trappa i sol og få tid til endå ein kopp med kaffi og nyte vårblomstrane eg har snopa til helga......kan det bli bedre? Har har hatt ein travel etterjulsvinter med opppusssing av hytte og mykje reising dit. Sjølv om det er jillt, krev det energi, så då er det godt med slike late helger inn i mellom.


 Hadde ein del me måtte ordne på lørdag på butikkane pga innspurt og klargjering av hytta til påske.  Innom ulike butikkar... så måtte me jo ha kaffi pause. Me var innom CoffeBerry som nettopp har opna i Stavanger. Eg likte godt industristolane dei hadde der mellomanna. Kunne ha hatt nokre slike:)
Kaffien var kjempegoé. Kan anbefalast.


 Si det med fargar er det visst noko som heter.


 Me fekk og prøvd oss på hagelivet igjen Fekk til og med byrja å klippe og tynne i bærbuskane etc.
 I grunnen strekk ikkje tida til. Kan det være eit luksusproblem?
På lørdagskvelden var vi invitert ut til gode venner. 


Vår i lufta.


Eg held på og vasker og trekkjer om deler av hyttesofaen. 


 Litt kreative sysler inn i mellom. Fekk laga litt vår i stova.



 Påskeliljer, forsytiagreiner og fugel.


No er eg klar for litt strikk og hekling. Så no er "påskekofferten" kommet fram med ulike gule prosjekt.



Desse to koppane og fatet pluss nokre koppar til fekk eg her om dagen av ei vennine. Tusen takk:) 
Ellers så må eg bare minne om at eg har veldig lyst på meir av dette serviset. 
Er den noen som kan hjelpe meg?? Ta kontakt!
Eg kjøper gjerne viss du har til salgs.
Ha ein fin søndagskveld med eller utan kreative sysler. Her blir det strikking og festing av tråder på "solene" mine.
Klem
lilla dør

2 kommentarer:

  1. Deilig med noen vårtegn igjen! Et sikkert vårtegn er også quiltetreffet til NQT. Skal du dit i år? Jeg skal, det er jo bare en times kjøring for meg.

    SvarSlett
  2. Dette serviset heter Clupea og har en del samlere. Jeg har satt mitt vekk og vurderer å selge. Har en del kopper, tallerkener, mugge.. du kan jo ta kontakt neste gang du er heime...blir ikkje så langt å bære -

    SvarSlett