fredag 16. januar 2015

Vår- og vinterstemning på kjøkkenbordet


AnnKa sitt mønster på kuvertbrikke som eg sydde om til løper i litt min egen varisjon. Sydde den ei tid tilbake men må ha den fram no i desse snømannstider i januar. 


Hei på deg.
Ein av mine snømenn godt planta oppi ei sinkbøtte klar til snøballskrig.



Perleblom


Og så måtte eg jo bare ha litt primula sist helg.... det er nesten blitt ein tradisjon etter at eg har fått ut jula. Ikkje for det,  dei er i butikken allerede i romjula. 

Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Så koseleg Kari :-) og den løperen er jo bare fin :-) snømenn er koselige uansett kor dei ser ut :-) ha ei god helg
    Klem frå meg

    SvarSlett
  2. Så friskt og koselig det var hos deg! Kjekt med nye blomster og duk på bordet nå i januar:)

    SvarSlett