søndag 1. juni 2014

Sommerkjeks til is


 Tørre vafler

2egg
125 gr. smør
125 gr.sukker
250gr. potetmjøl
3ts. bakepulver
1ts. vaniljesukker

Smelt og avkjøl smøret.
Pisk eggeplommane og sukker til eggedosis.
Ha i smør, potetmjøl blanda med bakepulver.
Tilsett stivpiska eggekvite.

Varm og smør vaflejernet.
Legg i 1 - 2 ss røre.
Legg dei ferdige vaflane på rist til dei er kalde.



 Fekk slik lyst å lage tørre vaflar etter gamalt her om dagen. Eg er vant til ha dei til is. Og så synest eg dei er fine. Jillt å ha ståande framme i norgesglass. 


 Dekorativt.
Her har eg fylt eit 2 liters norgesglass
Velkommen innom på kaffi og kjeks...ta gjerne med strikketøy 

Klem 
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Takk for oppskrift, dette skal prøves :)

    SvarSlett
  2. Ja hadde det ikke vært så langt så.
    Tørre vafler er det lenge siden jeg har spist.
    Sikkert godt til is.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Slike tørre vafler, eller kakevafler, pleide mamma bake til jul. Har ikke tenkt på at de kan være gode til is! Hadde jeg bodd nærmere, skulle jeg jammen kommet innom og sjekka det hos deg!
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett