mandag 16. desember 2013

Varm sjokolade med marshmallows


Adventskos :)
Varmsjokolade i glass........ gjerne med eit julekjeks og julemusikk attåt. 
Det gjere godt ein sur og mørk desemberkveld. 


 Oppskrifta;
Mokkabønner i bunnen av glasset. Hell så varm melk over. Rør i det med ei skei. Viss ein ynskjer det litt søtere eller bare for dekoren kan ein ha små marshmallows på toppen. Eg bekrekna ca 2 dl melk pr glass/person.

Strikking av mansjett;
 Mansjetten som eg har rundt glasset laga eg modell til sist desember til førjulskvelden då  Sjå her
Der kan du sjå ulike modellar som me strikka den kvelden. Eg hadde ulike tekstar på dei. Denne lyseblå ugla står det "Glad i deg!" på. På den andre eg har laga står det "Eg kan motstå alt utanom fristelser".  Passa godt til å ha rundt glasset når ein har slike varme drikker som sjokolade og te.


Mini marshmallowsane oppbevarer eg eit smalt norgesglass. Både dekorativt og praktisk.

Ha ei fin adventstid videre.
Husk å nyt dagane og ta gode pauser inni mellom.

Jillt du såg innom her og ekstra takk til dei som legg igjen eit spor. Det varmar ekstra.

Klem
Lilla dør.

6 kommentarer:

  1. Må nok lage det med jentene en dag! :) Mvh Marita

    SvarSlett
  2. Så koselig det såg ut .... du er utrolig kreativ Kari
    Ha ei god førjulstid videre:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er høres deilig syndig og søtt ut, du!

    SvarSlett
  4. Det har jeg ikke smakt nei. Sikkert kjempegodt.
    Koselig å ta slike pauser i førjulstida med alle dens gjøremål.
    Ønsker deg fortsatt gode førjuledager :)

    SvarSlett
  5. mmmmm veldig godt. Må jo kose seg litt også.
    Klem

    SvarSlett
  6. Mmmm, høres godt ut. Har aldri tenkt på å ta mokka bønner i , det må testes :)

    SvarSlett