lørdag 23. juli 2011

Sommardagar på Vika



 Har hatt nokre fantastiske dager i Florø og på feriestaden til broren og svigerrinna mi. Eit eldre nedlagt gardsbruk som dei har pussa opp. Her frå  eit av soveromma.

 Her på vollen ned mot sjøen...

 Mamma serverte oss fleire gonger fantastiske pannekaker. Til stor gled for små og store! Enten dei vart serverte ute som her nede ved sjøen eller inne rundt kjøkkenbordet. Sjølvsagt høyrer det til å ha sukker på. Må bare smakast - verdens beste. Kan anbefalast :)

 Late dager ved sjøkanten.
 Her er ein gamal gryteklut som hang på Vika. Eg prøvde å hekle den av. Den vart turkis pga mangel på kvitt garn.


Då det regna ute var det koselege hobbyaktiviteter inne. Mellom anna har tanteungane mine lært å hekle. Er dei ikkje flinke!!! Eg er stolt av dei. Ho på ti hekla seg ugle og den andre mobilhus til mobilen.
 Eg byrja på sommarteppe i bestemorsruter i Søstrene Grene-garnet mitt. Men dette blir eit langtidsprosjekt.

Ellers vart det strikka ein del og byrja på ulike kluter. Her er det den yngste jenta mi som har strikka seg klut i perlestrikk. Kjempeflott, kanskje blir det håndkle. 

1 kommentar: