lørdag 9. juli 2011

Turist i eigen by:)

By tur til Stavanger;  Sola var framme innimellom regnbyene. Fekk kjøpt oss kaffi i Den Fargerike Gaten og var innom nokre få butikker som Oliviers & Co i Breigt.  Der kjøpte me oss olivenbrød, olivenoljer av ulike typer, Mango fruity condiment ( smakte kjempe godt på jordbær) og urtesalt. Så no rekna eg meg gubben laga noko kjempe godt til kvelds. Noko han er kjempe goe til....gler me.
Eg må bare seie at eg handla verken tråd eller stoff. (Sjå tidlegere innlegg om ulike prosjekt på gang.)


 Lunsjen hadde me på R/M (Renaa Matbaren) med god eplesaft til.
 Kan anbefalast.!!!




 Jordbær hadde me og med heim frå Torget i Stavanger.  
Hjerteforma frå Bruka design med jordbær glei rett inn på kjøkkenbordet opp på jordbærduken eg sydde i fjor. Inspiret av Annka mønster  men med min egen vri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar