lørdag 28. januar 2023

Eit snev av vår


Klosterklokkene og snøklokkene kjem for fullt no.....håper det ikke blir for kaldt for dei. Når ein ser på værmeldinga er det liten fare kanskje:) Ser ut som dei kanskje heller druknar i regn. 
)


Var innom ein lokal blomsterhandler idag snopa litt og henta mykje inspirasjon...... desse perleblomstrane vart med heim mellom anna.


Fekk rydda opp på trappa . Fekk min fyrste kaffi kopp ute saman med gubben på trappa i sola idag. 



Henta og inn nokre store greiner med bjørk. Den Lilla fuglefamilen flytta inn. Godt med stor og vill tomt. Me kan gå på skogstur i eigen hage.







Terrassen i dag...ikkje mykje blomster der, litt restar ifrå i haust


 Her planta eg ei potteplante saman med perleblomster. Helgas kjøkken pynt.



Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Dette ser flott ut -vår. Våren er alltid en glede med sin vekst og farger.
    Jeg holder meg fortsatt tilbake, det snør her... Jeg nyter fortsatt vinteren til det fulle... ja, men jeg elsker selvfølgelig våren også.
    Du har dekorert vakkert...nyt.
    Lykke til til deg Viola

    SvarSlett
  2. Nesten utrolig at vi bor i samme land. Våren i anmarsj hos deg, og her ligger det mye snø. Hjorteviltet sliter i djupsnøen, så nå skal kommunen brøyte skogsveier slik at dyra kan komme seg til "matfatet" uten å slite seg ut. Møtte elg på tur i går. Den stakk da den oppdaga meg, sklei avgårde på glattisen og streva seg opp en bratt skråning for å komme unna. Stakkars dyr.... Spor etter elg i gardsveien i dag også.

    Klem Ingunn

    SvarSlett