fredag 7. februar 2020

Hekla teppe i Norogarn



Klar til bruk.... sjå dei fantastisk fine fargane 



Silkegarn eg fann i garnlageret mitt...tenkte det kunne passes perfekt til kant rundt teppet...


 Vart mange runder rundt teppet.... det måler 170 x 170 cm ferdig. Hekla etter oldemorsrute-prinsippet, rundt og rundt.


 Silke og ullgarn: det er det eg har brukt for det meste i teppet. Godt eg har fått det på tilbud :)))


 Fantastisk fint garn og i tillegg dei fantastisk fine fargane... eg digger det som ungdommane seier :). I tillegg passa det perfekt inn i stova mi til fargane eg har der. Mellom anna til teppet og putene eg har sydd i Designers Guild stoff.




Men teppet har tatt tid...gjordt mykje innimellom. Kanskje nærmare tre år, slik er det når ein har masse ting på gang :))) eg lærer vist aldri. Men dette er ein del av "2020 gjereferdigprosjektene" mine. Gjere ferdig påbegynte arbeid og tillegg drive med garnslanking. ( prøver iallfall).

Klem
Lilla dør

God helg her er det godstolen og strikk. Heilt ok liv det ein fredagskveld.

2 kommentarer:

  1. For et fint teppe! "Mine" farger fullt og helt. Et slikt teppe må ta litt tid. Desto kjekkere blir det å komme i mål. Av og til blir det abstinesnser i etterkant også. Tror de aller fleste har tanker om å slanke garnlageret, men det er omtrent like vanskelig som å slanke seg selv. Nå har du en god grunn til å unne deg noe nytt garn når fristelsen kommer snikende.

    Fortsatt god morsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. This is how my friend Wesley Virgin's report launches with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to obtain anything they want.

    THESE are the EXACT same tactics many famous people (especially those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become rich and famous.

    You probably know that you use less than 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Perhaps that thought has even occurred INSIDE your very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind 7 years back, while driving an unregistered, beat-up trash bucket of a car with a suspended license and with $3.20 in his bank account.

    "I'm very frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

    You've taken part in those thoughts, am I right?

    Your very own success story is waiting to happen. All you have to do is in YOURSELF.

    UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER

    SvarSlett