mandag 13. januar 2020

Gamle mønster fram fra glemselen




 Eg  har ein heil perm med små oppskrift hefter heilt tilbake fra barndommen. Eg kom over permen no på nyåret sidan me held på å rydde og pusse opp litt. Det vart julekvelden på ny då den dokka opp igjen. Fått hedersplass i stova no :)))


 Denne jakka hadde eg i ungdomsåra. Huskar ennå kor fornøgd eg var med den. Kanskje må eg strikke den igjen til neste generasjon.


 Ryeteppe....... med apekatt. Arbeidstove hadde me i min oppvekst. Husflidslaget stod bak.


Fyrste genseren eg strikka sjølv til meg.......


Den hjelmen uten dusk hadde eg i olivengrønn....  Kjekt med mønster slik at eg kan gjenskape ting.....

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på at det tok sin tid å komme gjennom alt. Gjenkjennelig for meg også!

    SvarSlett