mandag 2. desember 2019

Novemberferie er ikkje oppskrytt


 Nydeligt ver, kaldt men sol. Mange fine stunder ute enten ved sjøen, i hyttehagen og nokre turer til Florø. Her fra lunsj på terrassen.


 Mange gode kaffikopper ute...... det er liksom kaffen smaka ekstra godt då



 Laga 1. juledagbrød til brunsjen 1. juledag, tradisjonen tru



 Se så fint dei hadde pynta i butikkvindauge hos Roser & Interiør.


 Måtte innom der fleire gonger.  Mellom anna kjøpte eg meg ny adventslysestake. 


Pynta til advent /jul hjå mamma.




 Litt julepynt kom fram etterkvart til 1. søndag i advent



Det var nesten julekortstemning då me kjørte sørover att. No gleder eg meg til neste tur.

Klem
Lilladør

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder! Drømmelandskap...Og så ble jeg betatt av dompap service! Noe så vakkert! Har googlet en stund nå og fant det hos PP...jaja, litt rimeligere produsent hadde ikke gjort noe...hehehe Men pytt, jeg er fast bestemt på å skaffe meg noe derfra. Det blir ikke til denne julen men planlegger Norgestur i 2020, så da...
    Ha en fiiiin førjulstid!
    Hilsen Annette

    SvarSlett