lørdag 20. juli 2019

Fiskelykke :)


 Eg kjøpte ulike blå nyanser med finull til meg og ei vennene. Me var nokre dager på hytta deira. Tenkte det var kjekt med ei strikkeutfordring der vi kunne lage kvar vårt sitteunderlag som fisk.  Det var i grunnen artig men prosjekt vart nesten litt større enn eg fyrst trudde. Men her er mitt ferdig....  Har vore eit avslappende godt terrassenstrikk, sosialstrikk og båtstrikk. Kjekt med samstrikk.


 Eg brukte totalt 220 gram tråd. strikka på pinnar nr 7 og dobbelt garn.


Før og etter toving i vaskemaskina








 Innvia på bryggekanten i dag med ein kopp kaffi...sommerlykke



 Ulike bilder frå sjøkanten... likte godt fargane . 
Den blir nok med på fisketurer eller varmar i stolen på seine sommerkvelder.....


Klem 
lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar