lørdag 6. april 2019

Novisegenseren i merinoull og lin



 Har strikka novisegenseren i merinoull og lin. Design Petiteknit. Strikka genseren i størrelsen 2-3 år. 
Brukte 210 gram på genseren og har ein liten rest garn igjen. Blir nok ein dokkegenser viss eg har nok garn.
På dette bildet er fargane meir gul ein orginalen, på grunn av sollyset :)))


Var ein tur ned i Sele havn og fotograferte i kveldssola på fredag......


 Garnet har eg kjøpt hjå Ullrommet. Ho har spunne det .


 Vart fin og tøff struktur i den. Dette er nok eit Bestemorstrikk :) men denne genseren blir nok liggande i lageret mitt til ein guttebaby kjem. Eg trur det bestemorgullet eg har no set meir pris på rosa farge ( som eg har på pinnane no )



Ha ei fin helg fortsatt. Nyt det fine veret me har her på Jæren iallfall... 

Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar