mandag 5. mars 2018

Venninnehelg + syhelg = Fantastisk helg (del 1)




Sist helg hadde eg venninnehelg. Gubben var på tur.  


Winter village heiter teppet.
Me var med i månedsblokk hjå Kathrine Quitlestue. Hadde fått 5 av ti pakkar. Jamen klarte me å sy ferdig tre av fem pakkar. Veldig flotte stoff. Nydelige pakkar frå Kathrines Quiltestue.



 Mykje skjæring. 



Litt tid til shopping og på Bryne. Stoff og garn :) Må bare seie at det det er ikkje mitt:)



Blokk nummer 1


Viktig med kaffipauser


Var flinke å rensa og smørje maskinene innimellom:)!!!


Vi øvde oss og på skjæring og sying av trekanter. Me skal nemlig på "Sy-lan" i april. Tenkte å skjære opp alle bitane så dei var klar. Eg går nok for denne størrelsen 4" ferdigsydd 3,5"
Dei gule blokkene er mine.


Laila sin


3 blokker/8 hus ferdig


Dropshjerter fylt med sjokolade ....


Må bare vise den kule luftblomsten eg fekk. Den må leve på luft og kjærleik.:))) Finnes ikkje røter. treng bare litt vatn av og.
Viss nokon har lyst på slik blomst selger dei den på Roser og Interiør i Florø

Tusen takk for kjekk helg...dette må bli fyrste gang på rad:)
Ei helg bare til sying og strikking. 
Klem
Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar