fredag 17. november 2017

Kortreiste kransar:)


Kjekt når du har hytte like i skogkanten og hente einer etc frå skogen og stå ute i hagenog lage nokre kranser..... det er slike dager ein føler ein har ferie og er bare nyt timane.


Den eine laga eg på halmkrans. Surra einer rundt



Eg mangla litt pynt nmen det kjem etter kvart. Det er ei stund til advent ennå. Har lerk og konglar heime på Jæren, så det kan eg  fikse etterkvart:)

Bål og kaffi høyrer til. Ikkje løye stemningen of freden kjem!


Denne laga eg med bjørkegreiner som "stamme" så sura eg blåeiner rund.


Klar til å ta med seg heimover


Har litt fleire idear...kanskje blir dette til kongle krans.


Desse konglene plukka eg her langs veikanten i fjor på desse tider. Godt tørka og klare til bli bruk på årets advents- og julekrans.


Nesten som eg er byrja å kome i adventstemning
Bare to veker til det.. 
Klem
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Nydelige. Jeg har også planer om det samme.Må skynde meg før snøen kommer.
    Klem

    SvarSlett
  2. Du får til alt du Kari.... flinke...... Klem

    SvarSlett