onsdag 19. april 2017

Endå fleire luer


Eg har strikka to slike luer...... den fyrste strikka eg sikkert før jul men strikka ferdig lue nummer to no i påska. Garnet har eg kjøpt hjå Ingeborg (Ullrommet). Kjempelekkert og kreativt garn :) 


Effektfullt garn


Hadde litt lite til lue nummer to med strikka inn ein anna garnrest 


Eg fann nokre små nøster med restegarn på hytta ......jammen klarte eg ikkje å få ei lue av det og. Desse tre luene blir slike hytte luer. Vi er mykje på sjøen og på tur og då er det godt med tjukke og varme luer som tåler både litt regn og vind..... 


Denne har fått ny eiger. Skal ha skinndusk.... Strikka av Hillesvåg-garn


Påskas produksjon

Klem 
Lilla dør

2 kommentarer:

  1. Produktive du e i påsken, adle va fine, men de med garn frå Ingeborg likte eg supergodt👍

    SvarSlett
  2. Artige luer! Luer trenger vi mange av, tykke, tynne, store, små. Og så er det litt slik at "bordet fanger" når en først er i gang. Her går det i sokker for tida, par nummer fire akkurat nå.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett