mandag 27. mars 2017

Gjenbruk kupp igjen :)


Kupp igjen 


 Denne store skåla på ca 25 cm  er frå Stavanger Flint




Desse desserskålene er Figgjos Flint.

 Barndomsminner, trur det må være hjå mormor eg huska dei frå. Gubben hadde slike i sin heim og. Hjå han var det den med druer på som var favoritten. Gode minner og eit gjennbrukskupp :)))



 Sjølvsagt måtte dei innviast med sviskekompott


 Fann og ein gammal brodert løper på grov bomull... kan ha vore ein gamal mjølsekk. Fin var den, litt grovt preg men med eit  fint broderi. Kan bli ein koselig løper på sommarbordet.

Artig med Gjenbruken bare du er på rett plass til rett tid.


Litt krøllete her men blir knallfin når eg fått vaska og strøke den..... 

klem
Lilla dør

3 kommentarer:

  1. Kjekt med gjenbruk. Jeg har fruktfatet fra det dessertserviset. Virkelig fint.
    Klem

    SvarSlett
  2. Akkurat slik var det med sviskekompott og fløtemelk! Jeg har en slik dessertskål i mitt eie. Minner meg om at vi spiser altfor lite dessert nå til dags.Hva med fruktgrøt med melk til hverdags? Det spørs om jeg må snu meg rundt.

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Flotte ting du har funne ...... trur vi hadde noen skåler som ligna på desse .... koselige... Klem

    SvarSlett