torsdag 8. september 2016

Sjøvottar


Kjøpte garnet på Eikefjorddagane 2016 i sommar, med formål å strikke sjøvottar som er varme og  isolerar godt mot ver og vind.


Villsaugarn
Sørveret 

spunne av Hillesvåg


 Fint bilstrikk og:)


Terrasse strikk


 Strikka det ein paret i to rette og to vrange. I grunnen godt fornøgd med det, dei satt godt på hånda desse



 Då eg kjøpte garnet fekk eg beskjed om at eg måtte strikke dei litt store og la dei tove seg ved bruk, så tilpassar seg handa etter kvart.
Dei med ribb-brot og glatt strikka skulle ha flyndreform:)....eg trur min har det:)


Kjøpte 400 gr garn brukte ca 200 gr på desse tre para med vottar. Kan bli luer av resten.


 Sjå det flotte veret sist helg på Obrestad. Eg tok vottane ut der for fotografering.... få litt sjø miljø. Det fekk eg, men det vart nesten for fint ver til å fotografere vottar, men slik vart det.


 Fint på Jæren og



 Var jillt å strikke vottar. Kjekt med slike ting som går fort. Vottane strikka eg på pinne nr 4


Ha ein fin haust... håper det må bli lenge før eg treng
 desse vottane .  Satsar på at dei kan takast i bruk i vinter når vi er på hytta og sjølivet freistar.

Klem
Lilla dør

6 kommentarer:

  1. Kjekke votter - blir sikkert gode når kulda biter😊. Det er absolutt fint på Jæren! Ha en strålende helg😊

    SvarSlett
  2. De var flotte! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Flotte naturbilder, og vottene ser supre ut. Fortsatt god helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, vottene ser ut som de kommer til å v@re gode å ha når det blir kaldere.

    SvarSlett