mandag 26. oktober 2015

Tur til Lillesand




 I helga var eg  ein tur til Lillesand..... fantastisk fin sørlandsby. Var heldig og fekk overnatte på Hotel Norge, eit gamalt erverdig hotell med sjel og hygge :)


 Detalj frå spisesalen.



 "Tilslørte bypiker"  med rababra til dessert.


 Frå biblioteket


 Mange fine opphaldsrom


Eg fekk eit rom der isblå/mintgrønt var fargen....... fantastisk fint:).


 Litt om hotellet




 Lørdag og søndag hadde eg kurs i Lillesand Lappeklubb. Ivrige og dyktig damer sydde masse i løpet av helga. Juletretepper, løpere, puter og ikkje minst snømenn.
Me heldt til i Middelskolens lokaler midt i sentrum.


og
her



Sjå kor heldige eg var som fekk ei fint  minne frå damene. Eit reflekssmykke laga av Trine Wilhelmine Rønnevig. Med lilla perle.....passa perfekt til Lilla dør. Har festa det på veska mi. Wilhelmine har verkstad i Kunstkolonial  i Lillesand.  Kjent for sine sølvarbeid og perler i friske fargar.

takk

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Jeg så du skulle ha kurs - og hadde så lyst til å melde meg på☺️. Men det kolliderte dessverre med et bryllup... Kanskje neste gang!

    SvarSlett