torsdag 10. september 2015

Nye gryteklutar og filler på hytta


strikka dei i dobbeltråd to farga.  Når eg var ferdig med dei to fyrste som var heilt like. Fann eg ut at eg hadde nok til ein til...... Kvifor alltid to grytekluter ofte leiter man etter nummer to. Også fekk eg brukt opp heile nøstene.



 garnet var impulskjøp hjå idestova rett før ferien....se alle dei flotte fargane.




Desse nøsta vart med til hytta i sommer. Fint "pynt" på fatet spør du meg:)



  Klut i dominostrikk.





 Hempene sydde eg på skrå av skråband



 Sist helg var eg på hytta igjen. Då tok eg gryteklutane i bruk. 
Har tid då og koser meg med baking. Alltid litt folk innom og då er det godt med nybakt:),
som her,  bollefuccatia, fantastisk godt med eggkrem, blåbær og perlesukker.

oppskrift her på bollefuccatia


Hjertefuccatia til kvelds var heller ikkje feil. Bakte det av speltmjøl.

Klem
lilla dør

4 kommentarer:

  1. Fine gryteklutar i fin farge...... vanskelig å velge når ein kan boltre seg i så mykje fint..... bollefoccaciaen og hjertefoccaciaen var veldige gode begge to..... Klem

    SvarSlett
  2. Fine gryteklutar i fin farge...... vanskelig å velge når ein kan boltre seg i så mykje fint..... bollefoccaciaen og hjertefoccaciaen var veldige gode begge to..... Klem

    SvarSlett
  3. Flotte grytekluter, og så dekorativt med stjerneskråbånd til hemper. Begge foccaciiaene så deilige ut. Takk for link til oppskrift! :-)

    SvarSlett
  4. Smart med 3 gryteklutar. Og så flotte fargar. Spennande foccacia du har laga og. God helg.

    SvarSlett